Όσα δεν ειπώθηκαν στη συνέντευξη των παιδιών του Μάικλ Τζάκσον στην Όπρα Γουίνφρι

Facebook MJacksonTruthhttps://www.facebook.com/MichaelJacksonTruth/

Πριν από 1 μήνα παρουσιάσαμε την πλευρά αυτών που είχαν εναντιωθεί στη συνέντευξη των παιδιών του Μάικλ Τζάκσον προς την Όπρα Γουίνφρι. Σήμερα, και με την απεριόριστη βοήθεια της Λένας στη μετάφραση, θα σας παρουσιάσουμε όσα δεν ειπώθηκαν σε αυτή τη συνέντευξη. Όσα δεν ειπώθηκαν από τη μεριά των παιδιών τα οποία, όπως μαρτυρά η ίδια τους η συμπεριφορά, ήταν απρόθυμα να μιλήσουν και στην ουσία μίλησαν απλά από ευγένεια τόσο και τρόπο τέτοιο που να μη θιγεί πάλι ο πατέρας τους. Είναι γιατί ο πατέρας τους τους είχε μεταδώσει την απέχθεια για τα ΜΜΕ, είναι γιατί τα ίδια ένιωσαν πόσο τα ΜΜΕ τον είχαν πληγώσει* ή μήπως ισχύει αυτό που οι θαυμαστές ισχυρίζονται, ότι δηλαδή η συγκεκριμένη δημοσιογράφος δεν ανήκει στη μεγάλη οικογένεια του Μάικλ Τζάκσον;

Το σίγουρο είναι πως τα παιδιά ήταν ενάντια σε αυτή τη συνέντευξη και προφανώς λόγω της μικρής τους ηλικίας δεν μπορούσαν να το υποστηρίξουν αυτό. Κι αυτή την πτυχή κανένα από τα Μέσα που ασχολήθηκαν με τη συνέντευξη δεν το παρουσίασε. Αντίθετα, προφανώς εντυπωσιασμένα από το όνομα του Μάικλ Τζάκσον, όνομα που σίγουρα θα τους απέφερε αναγνωσιμότητα/θεαματικότητα και χωρίς να ψάξουν ιδιαίτερα το θέμα, παρουσίασαν ως μεγάλο γεγονός το ότι τα παιδιά του Μάικλ Τζάκσον έδωσαν συνέντευξη στην Όπρα Γουίνφρι. Όμως δεν είναι αυτή η αλήθεια. Ή τουλάχιστον δεν είναι ολόκληρη η αλήθεια.

Το κείμενο που ακολουθεί, που συντάχθηκε από μια ειδικό της επικοινωνίας και τη γλώσσα του σώματος με διδακτορικό τίτλο στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα και με διάσημους καλλιτέχνες στο πελατολόγιό της,  την Dr. Lillian Glass, καταδεικνύει την άλλη πλευρά της αλήθειας.

 Η γλώσσα του σώματος των παιδιών του Μάικλ Τζάκσον κατά τη διάρκεια της συνέντευξης στην Όπρα δείχνει ότι διατηρούν επιφυλάξεις, προστατεύουν και αμφιταλαντεύονται, καθώς συνεχίζουν να σέβονται την ιδιωτική ζωή του πατέρα τους

 Η πιο πάνω φωτογραφία των μεγαλύτερων παιδιών του Μάικλ Τζάκσον, Πρινς και Πάρις τα λέει όλα. Ήταν σαφές ότι δεν ένιωθαν άνετα όταν υποβάλλονταν σε ερωτήσεις σχετικά με τον πατέρα τους από την Όπρα. Ήξεραν ότι ο μακαρίτης ο πατέρα τους έδινε μεγάλη σημασία, όχι μόνο στη δική του ιδιωτική ζωή, αλλά επίσης και στην δική τους. Αυτός είναι κι ο λόγος που τα έβαζε να φοράνε πέπλα, όταν έβγαιναν από το σπίτι. Στην πραγματικότητα, η κόρη του Μάικλ, Πάρις, αναφέρθηκε στο γεγονός λέγοντας ότι, ενώ τα πέπλα ήταν άβολα, ήξερε πως ήταν για την προστασία της.

Ο ΠΡΙΝΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ!

Στην παραπάνω φωτογραφία, παρατηρούμε ότι ο Πρινς στέκεται όρθιος με σταυρωμένα τα χέρια, καθώς παρακολουθεί τον τρόπο που η Όπρα κάνει ερωτήσεις στην αδερφή του. Το βλέμμα του είναι ξεκάθαρα στραμμένο προς την Όπρα, καθώς γέρνει προς τα πίσω με αμυντικό τρόπο. Διατηρεί προστατευτική στάση και με τα δύο του τα χέρια, καθώς σταυρώνει σφιχτά τα χέρια του μπροστά στο στήθος του.

Η προστατευτική του στάση υποδεικνύεται επιπλέον από το γεγονός ότι στέκεται στο παρασκήνιο κοιτάζοντας κατευθείαν την Όπρα, με το ένα πόδι προτεταμένο προς τα έξω και στραμμένο προς την κατεύθυνση της Όπρα. Αυτός ο προστατευτικός μεγαλύτερος αδερφός μοιάζει να είναι έτοιμος να παρέμβει, εάν οι ερωτήσεις γίνουν άβολες ή υπερβολικές για την μικρότερή του αδερφή. Το άλλο του πόδι είναι στραμμένο προστατευτικά προς την κατεύθυνση της Πάρις, σαν να θέλει να παρέμβει σε περίπτωση που εκείνη τον χρειαστεί.

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΖΟ ΤΖΑΚΣΟΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΑ ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΙΝΣ

Σ’ αυτή τη φωτογραφία, ο Τζο Τζάκσον, πατέρας του Μάικλ και παππούς του Πρινς, γνωρίζει ότι ο Πρινς σημαίνει επιχείρηση. Ο Τζο μοιάζει περίεργα υποχωρητικός σε ό,τι αφορά τη στάση του Πρινς. Έχει το κεφάλι σκυμμένο και τα χέρια στις τσέπες του, καθώς κοιτάζει προς την κατεύθυνση του Πρινς. Σπάνια έχουμε δει τέτοια φωτογραφία του Τζο όσον αφορά τη γλώσσα του σώματός του. Στο παρελθόν η στάση και η συμπεριφορά του Τζο είχαν συνήθως ένα γεμάτο αυτοπεποίθηση, αναίδεια και χωρίς καθόλου ταπεινότητα υπόστρωμα. Όμως αυτή η φωτογραφία ήταν πολύ διαφορετική. Η ευδιάκριτη φυσική απόσταση ανάμεσα στον Τζο και τον Πρινς δείχνει ότι δεν βρίσκονται καθόλου κοντά ο ένας με τον άλλον. Η υποχωρητική στάση του Τζο αντικατοπτρίζει το ίδιο επίσης.

 Η ΑΜΦΙΤΑΛΑΝΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΙΝΣ

Όταν ήταν η σειρά του Πρινς να δεχτεί ερωτήσεις από την Όπρα, η οπτική επαφή μαζί της ήταν μικρότερη από την αναμενόμενη, καθώς εκείνος κοιτούσε διαρκώς μακριά. Όταν περιέγραφε την αγαπημένη του εμπειρία να περπατάει μαζί με τον πατέρα του στην παραλία του Μπαχρέιν τρώγοντας Snickers, κοίταζε επάνω και μακριά. Ενώ ήθελε να είναι ευγενικός και ν’ απαντήσει στην ερώτηση της Όπρα, υπήρχε ξεκάθαρα ένα κομμάτι του εαυτού του που δεν ήθελε να μοιραστεί με τον κόσμο αυτή την ξεχωριστή στιγμή ανάμεσα σε εκείνον και τον μακαρίτη τον πατέρα του.

 Καθώς ήταν το άτομο που πέρασε το περισσότερο χρόνο στη ζωή του με τον πατέρα του Μάικλ, ο Πρινς ήξερε κατά βάθος ότι δεν θα  άρεσε αυτή η αποκάλυψη στον Μάικλ που εκτιμούσε την σημασία της ιδιωτικής του ζωής με τα παιδιά του. Η γλώσσα του σώματός του αντικατροπτίζει ξεκάθαρα την αμφιταλάντευσή του.

Στη φωτογραφία, είναι σαφές ότι ο Πρινς δεν είναι χαρούμενος και πρέπει να συνέβη κάτι, που τον έκανε, μετά την συνέντευξη, να σηκωθεί από την καρέκλα του, να εγκαταλείψει το τραπέζι και να σταθεί στο παρασκήνιο. Ίσως να είχε μπουχτήσει από τις ερωτήσεις της Όπρα σχετικά με τον πατέρα του, θεωρώντας ότι αποτελούν παραβίαση (της ιδιωτικής του ζωής). Ίσως να έφθασε στα όριά του. Σίγουρα γνώριζε ότι δεν θα άρεσαν στον Μάικλ αυτού του είδους οι ερωτήσεις αναφορικά με την ιδιωτική του ζωή μαζί με τα παιδιά του. Φαίνεται λοιπόν, κατά τη γνώμη μου, ότι ο Πρινς τελικά μπούχτησε. Κοιτάξτε τα χέρια του Πρινς που είναι σταυρωμένα μπροστά στον κορμό του σώματός του. Αυτό υποδηλώνει μια μορφή κλεισίματος. Αν κοιτάξετε στο κάτω μέρος της φωτογραφίας στην καθισμένη αδερφή του, καθώς ο Πρινς την κοιτάει, έχει κι εκείνη τα χέρια σταυρωμένα μπροστά στο κορμό του σώματός της, μ’ έναν προστατευτικό τρόπο.

Η ΑΜΦΙΤΑΛΑΝΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΙΣ

Κι εκείνη επίσης ξέρει ότι αυτή η συζήτηση σχετικά με τον Μάικλ είναι ανάρμοστη με βάση τον τρόπο που ανατράφηκε. Γνωρίζει στο βάθος της ψυχής της ότι το να συζητάει για τον πατέρα της είναι μία παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, την οποία εκείνος προστάτευε στο έπακρον. Ωστόσο, θέλει να είναι συνεργάσιμη και υπάκουη κατά τη διάρκεια της συνέντευξης.

Η γλώσσα του σώματος της Πάρις αντικατοπτρίζει επίσης την αμφιταλάντευσή της. Όχι μόνο δένει και σταυρώνει τα χέρια της με προστατευτικό τρόπο όπως ο αδερφός της, αλλά επίσης ακουμπά την πλάτη πίσω στην καρέκλα της. Είναι σε έντονη αντίθεση με τη γλώσσα του σώματος της Όπρα, που γέρνει προς τα εμπρός στην προσπάθειά της να κερδίσει την Πάρις. Η Πάρις δε συνδέεται με την Όπρα γέρνοντας μπροστά. Είναι ευγενική σε λεκτικό επίπεδο, ευφράδης, ευχάριστη και αξιοπρεπής. Όμως το πιο ομιλητικό παιδί της οικογένειας είναι συγκρατημένο, καθώς μιλάει μετρημένα, αλλά γεμάτο αγάπη για τον πατέρα της.


Ανοίγει ορθάνοιχτα τα μάτια της και σηκώνει τα φρύδια της, όπως βλέπουμε στην παραπάνω φωτογραφία. Αυτό το βλέμμα έκπληξης αντικατοπτρίζει αυτό που αποκαλύπτει με λόγια – μία έκπληξη για τον κόσμο ότι ο μπαμπάς της μπορούσε να φτιάξει τα καλύτερα γαλλικά τοστ στον κόσμο.

H Οπρα εξεπλάγη από αυτή την αποκάλυψη, καθώς η ίδια και οι περισσότεροι από εμάς θα σκέφτονταν ότι ο Μάικλ, που περιβάλλονταν από οικιακές βοηθούς και μάγειρες, δεν θα ήταν αυτός που θα τρύπωνε σε μια κουζίνα για να φτιάξει πρωινό. Απ’ όσα έχουμε ακούσει στο παρελθόν σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες του Μάικλ, κανείς δεν θα συνέδεε τον Μάικλ με το φαγητό, πολύ λιγότερο θα πίστευε ότι θα συμμετείχε στην προετοιμασία του.

Αν και επρόκειτο για προσωπική πληροφορία, ήταν αρκετά καλοκάγαθη, ώστε δεν θα ενοχλούσε τον Μάικλ, εάν αποκαλύπτονταν. Η Πάρις σαφώς το σκέφτηκε αυτό και έπαιξε το παιχνίδι της συνέντευξης μοιραζόμενη μόνο πληροφορία που θα ήταν αρκετή για να σεβαστεί τις επιθυμίες και την μνήμη του πατέρα της.

ΑΚΟΜΗ ΚΙ Ο ΜΠΛΑΝΚΕΤ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟΣ

Ακόμη και ο μικρούλης οκτάχρονος Μπλάνκετ είναι προστατευτικός κατά τη διάρκεια της συνέντευξης όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω φωτογραφία. Τα γόνατά του είναι λυγισμένα μπροστά του σαν να τον προφυλάσσουν και να τον προστατεύουν, ενώ κάθεται στην καρέκλα του. Το ένα του πόδι, που έχει κλίση προς τα κάτω από την καρέκλα, δείχνει ότι πραγματικά δεν θέλει να είναι εκεί. Δείχνει ότι θέλει να φύγει.

Τα χέρια του καλύπτουν το στόμα του, γεγονός που δείχνει ότι δεν θέλει να μιλήσει. Η Πάρις κι ο Πρινς του καλύπτουν τα νώτα, για να το πω έτσι. Είναι προστατευτικοί μαζί του κι επίσης του δείχνουν μεγάλη προσοχή. Η Πάρις του απλώνει το χέρι, όπως βλέπουμε στη φωτογραφία όπου το χέρι της είναι απλωμένο προς την μεριά του. Χωρίς καμιά αμφιβολία η μεγάλη αδερφή Πάρις προστατεύει τον Μπλάνκετ βοηθώντας τον και φροντίζοντάς τον.

Το απλωμένο σε σχήμα χούφτας χέρι της Πάρις αντικατοπτρίζει ταυτόχρονα ένταση και αμφιταλάντευση. Είναι το κλειστό της χέρι που ίσως αντικατοπτρίζει έναν υποσυνείδητο θυμό, επειδή ο μικρός της αδερφός πρέπει να βρίσκεται εκεί και να υποβάλλεται σ’ αυτή την άβολη/δυσάρεστη κατάσταση.

Η χειρονομία δείχνει πως ξέρει ότι ο Μπλάνκετ σαφέστατα δεν θέλει να βρίσκεται εκεί και να υποβάλλεται στις ερωτήσεις της Όπρα. Ενδόμυχα είναι θυμωμένη και αναστατωμένη εξαιτίας αυτού. Τούτο μάλιστα αντικατοπτρίζεται ακόμη και στο χαμόγελο της Πάρις, καθώς εκείνη κοιτάζει προς την κατεύθυνση του Μπλάνκετ. Ενώ τα χείλη της χαμογελούν, τα μάτια της εκφράζουν το αντίθετο. Δεν είναι χαρούμενη που υποχρεώνεται να βρίσκεται σ’ αυτή την κατάσταση.

 Ξέρει κατά βάθος ότι ο πατέρας της δεν θα ήταν χαρούμενος που τα παιδιά του, των οποίων την ταυτότητα προσπάθησε με κάθε τρόπο να προφυλάξει, τώρα εκτίθενται σε τέτοια δημοσιότητα. Ενώ θέλει να συμμορφωθεί, είναι πολύ προστατευτική με τον Μπλάνκετ, οι χειρονομίες και η γλώσσα του σώματός της αντικατοπτρίζουν την εσωτερική της πάλη/σύγκρουση.

 Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΜΑΙΚΛ

Εκτός από την όμορφη μουσική του, η καλύτερη κληρονομιά που άφησε πίσω του ο Μάικλ ήταν τα υπέροχα παιδιά του, που συνεχίζουν να σέβονται την ιδιωτική ζωή του μπαμπά τους. Οι πράξεις τους και η γλώσσα του σώματος το αποδεικνύουν.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Μάικλ θα ήταν περήφανος για αυτά και για το πώς χειρίστηκαν  αυτή την πολύ άβολη και αντιφατική κατάσταση,  όπου αναγκάστηκαν να αποκαλύψουν προσωπικές πληροφορίες σχετικά με τη ζωή τους μαζί με τον διάσημο αλλά τώρα νεκρό μπαμπά τους. Συμμορφώθηκαν, αλλά συνέχισαν να έχουν επιφυλάξεις, καθώς το μήνυμα του Μάικλ, το οποίο εκείνος εδραίωσε βαθιά μέσα τους από την γέννησή τους, ήταν φανερό «-Προσέχετε τι λέτε και μην λέτε πολλά!»

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι, αν ο Μάικλ βρίσκεται εκεί πάνω στον παράδεισο, κοιτούσε τα παιδιά του και χαμογελούσε γεμάτος περηφάνια μ’ ένα πλατύ χαμόγελο που έφθανε μέχρι τ’ αυτιά.  Ήταν περήφανος που τα παιδιά του ήταν ευγενικά και συνεργάσιμα και επιπλέον έβαλαν όρια, καθώς τίμησαν και προσπάθησαν να προστατέψουν όσο καλύτερα μπορούσαν τις επιθυμίες του μπαμπά τους σχετικά με την ιδιωτική τους ζωή.

(πηγή: http://drlillianglass.com/body-language-blog/2010/11/10/michael-jackson%E2%80%99s-children%E2%80%99s-body-language-during-oprah-interview-show-they-are-guarded-protective-and-ambivalent-as-they-continue-to-respect-dad%E2%80%99s-privacy/)

 

* η ίδια η Πάρις κάποια στιγμή αποκάλυψε πως είχε δει τον Μάικλ Τζάκσον να κλαίει και αυτό την έκανε προστατευτική απέναντί του, ενώ γενικά τα παιδιά είναι γενικά προστατευτικά το ένα προς το άλλο. Προστατευτικά για ένα λόγο παραπάνω σε σχέση με τα άλλα παιδιά, το φόβο των ΜΜΕ.

Μετάφραση: Λένα, Μελ

This entry was posted in ΜΜΕ, μετά θάνατον and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Όσα δεν ειπώθηκαν στη συνέντευξη των παιδιών του Μάικλ Τζάκσον στην Όπρα Γουίνφρι

  1. Παράθεμα: Η κόρη του Μάικλ Τζάκσον έχει γενέθλια | The truth about Michael Jackson

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s