4 χρόνια MJacksonTruth

913896_448905448533689_620962748_o

ΓΙΑ ΤΟ MJacksonTruth

4 χρόνια πέρασαν πριν 2 εβδομάδες από τότε που ξεκίνησε το MJacksonTruth το ταξίδι του. 2/6/2010 δημιουργήθηκε και 5/2/2010 έγινε η πρώτη ανάρτηση με κείμενο της Λένας, από τα φοβερά κείμενα που μόνο εκείνη ως τελειομανής ξέρει να φτιάχνει. Κάτι που οι αναγνώστες δε γνωρίζουν είναι πως το έφτιαξα σε ένα netcafé, μιας και δεν είχα σύνδεση στο σπίτι που έμενα. Και δεν είχα γιατί ήμουν ωρομίσθια σε ένα νησί για κάποιους μήνες, δηλαδή χωρίς μόνιμη βάση, χωρίς ανέσεις, χωρίς τίποτα. Τώρα που το σκέφτομαι μου φαίνεται τρελό και πολύ ρομαντικό.

Σ’αυτά τα 4 χρόνια μεσολάβησε η κρίση που κάποια στιγμή με έριξε κι εμένα και, όπως ξαναείπα, με έκανε να μην μπορώ να γράφω. Ίσως σε κάποιους φαίνεται απλό αλλά δεν είναι τόσο απλό το να γράφεις κείμενα, ειδικά αν θες να τα διανθίσεις με βίντεο. Ξοδεύεις πολύ χρόνο σε έρευνα κι ακόμη περισσότερο στον υποτιτλισμό όπου τις περισσότερες φορές κάνεις απομαγνητοφώνηση και ακούς και ξανακούς πολλές φορές για να καταλάβεις όσα λέγονται στην ξένη γλώσσα. Κι έτσι ένα βίντεο που το χρειάζεσαι για ένα κειμενάκι που κάποιος διαβάζει σε 2 λεπτά μπορεί να πάρει μέρες. Όλο αυτό λοιπόν χρειάζεται χρόνο και πάνω απ’όλα ηρεμία. Ε αυτά δεν τα είχα πάντα και νιώθω άσχημα που το ιστολόγιο έμεινε για κάποια διαστήματα ανενημέρωτο. Ωστόσο τα νέα για το MJacksonTruth είναι πολύ καλά.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Τα θετικά μου τα έδειξαν τα στατιστικά. Το MJacksonTruth έχει πολλές επισκέψεις σε καθημερινή βάση. Για τα δεδομένα του βέβαια πολλές, με το σκεπτικό ότι είναι μονοθεματικό. Σίγουρα δε φτάνει άλλα, όπως το τρομακτικό, αλλά τονίζω πως είναι μονοθεματικό. Μπορεί να μην είχε καμιά ανάρτηση για 2 μήνες κι όμως σε μια μέρα  το επισκέπτονταν έως και 50 διαφορετικοί άνθρωποι και μπορεί να είχε πάνω από 100 επισκέψεις,  δηλαδή πάνω από 100 αναγνώσεις.

Το ακόμη πιο θετικό προκύπτει από τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι αναγνώστες για να το βρουν. Η ονομασία MJacksonTruth λοιπόν είναι μια από αυτές. Κάποιοι δε θυμούνται την ακριβή διεύθυνση, που είναι και πολύπλοκη ομολογώ κι έτσι, σε σύνολο περίπου 400 όρων αναζήτησης, γκουγκλάρουν όρους όπως “Jacksontruth” (στη 2η θέση), “mjacksontruth” (στη 12η θέση) ή ακόμη και τίτλους άρθρων που προφανώς θέλουν να ξαναδιαβάσουν. Για του λόγου το αληθές, δείτε εδώ:

statistika1

4 χρόνια λοιπόν μετά γνωρίζω, χάρη στα στατιστικά ότι το MJacksonTruth έχει περάσει στη συνείδηση του κόσμου κι αυτό είναι θετικό για τον Μάικλ Τζάκσον, για την αλήθεια, για την ακρίβεια. Γιατί ο πλήρης τίτλος είναι «Η αλήθεια για τον Μάικλ Τζάκσον», δεν είναι δηλαδή το θέμα εγωιστικό ότι «ναι, κάνω κάτι κι έχει απήχηση, μα ποια είμαι». Εδώ δεν κάνουμε βιντεάκια για τραγούδια που κάνουν οι έφηβοι για να περνάμε την ώρα μας και να κερδίσουμε likes, το θέμα δεν είναι προσωπικό. Στόχος είναι να μάθει ο κόσμος την αλήθεια που κρύβουν τα μμε κι αυτό επιτυγχάνεται. Όχι ότι το MJacksonTruth άλλαξε τη γνώμη όλων των αφελών που πιστεύουν τα τερατουργήματα που πάντα διαδίδονταν αλλά σίγουρα κάποιους τους ενημέρωσε, αν μη τι άλλο. Και πάνω σ’αυτό τα στατιστικά δείχνουν και κάτι άλλο θετικό, το τι θέλει να μάθει ο κόσμος ή τι πιστεύει. Και ανάμεσα στους όρους αναζήτησης υπάρχουν και θέματα από αυτά που δημιούργησαν τα μμε (για το χρώμα του, τις κατηγορίες, τέτοια). Ε, για να έρχονται εδώ, παίρνουν λοιπόν τις απαντήσεις, έμμεσα κυρίως, μιας και δε μου αρέσει να ασχολούμαι με τόσο αρνητικά θέματα, έχουμε τόσα θετικά να πούμε και κυρίως να αποκαλύψουμε για τον Μάικλ Τζάκσον.

Και να το άλλο θετικό! Δημοφιλέστερο ανάγνωσμα είναι η ενότητα «Γιατί αγαπάμε τον Μάικλ Τζάκσον», ενώ σε υψηλές θέσεις βρίσκονται ευτυχώς τα κείμενα που είναι θετικά και λέω ευτυχώς γιατί, με εξαίρεση κάποιες αναρτήσεις, γενικότερη φιλοσοφία μου είναι να εξουδετερώσω το κακό προβάλλοντας το θετικό.

ΤΟ MJacksonTruth ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ

Πρέπει να πω ότι σ’αυτά τα 4 χρόνια ένιωσα και πίκρα και θυμό γιατί αναδημοσίευσαν κείμενά μου χωρίς να με αναφέρουν. Και μάλιστα άνθρωποι που έχουν ιστολόγια από τα οποία κερδίζουν χρήματα. Το MJacksonTruth δε βγάζει χρήματα αλλά, ακόμα κι αν έβγαζε, ε, εφόσον πρόκειται για τον κόπο μου, θα έπρεπε να βάζουν πλήρη τη διεύθυνσή του (με ενεργές λινκ) για να μου στείλουν κι εμένα αναγνώστες. Τους αναγνώστες τους κυνηγάνε με το δίκανο όλοι, γιατί όχι κι εγώ; Και στο κάτω κάτω πώς ο άλλος βγάζει χρήματα με το δικό μου κόπο χωρίς ούτε καν να βάλει λινκ για το ιστολόγιό μου λέγοντας «το κείμενο αυτό ανήκει στο https://mjacksontruth.wordpress.com»;

Χαίρομαι να αναδημοσιεύουν κείμενά μου και πολλές φορές το έχω ζητήσει κιόλας αλλά με σκοπό να προσελκύσω κοινό, να μεγαλώσει το MJacksonTruth κι άλλο, να διαδοθεί η αλήθεια για τον Μάικλ. Το σκεπτικό είναι ότι κάποιος θα επισκεφτεί το MJacksonTruth με αφορμή ένα κείμενο που αναδημοσιεύτηκε αλλού και στην πορεία θα διαβάσει κι άλλα κείμενά μου.

Γι’αυτό, σας παρακαλώ, όταν αναδημοσιεύετε κείμενό μου, βάζετε ολόκληρη τη διεύθυνσή μου. Βοηθιέστε που βοηθιέστε, βοηθήστε κι εσείς. Που βέβαια είναι και θέμα σεβασμού.

ΣΤΟΧΟΙ

Φυσικά οι στόχοι δεν έχουν εξαντληθεί και, όσο καλά και να είναι τα στατιστικά, δε θεωρώ πως έχω κάνει κάτι σπουδαίο. Όπως όλοι οι θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, το MJacksonTruth έχει πολύ δρόμο μπροστά του κι ελπίζω να έχω δυνάμεις και έμπνευση να μπορέσω να προβάλω τη λαμπρή και θετική πλευρά του Μάικλ Τζάκσον. Αυτή την πλευρά να τη δουν όσοι πιστεύουν στα ψέματα και την αγνοούν. Να κάνουν και αυτοκριτική, να συγκρίνουν τον εαυτό τους με τον Μάικλ Τζάκσον και να κάνουν την αλλαγή μέσα τους, όπως το έλεγε κι εκείνος και κυρίως όπως το έκανε. Να κάνουμε έναν καλύτερο κόσμο. Αυτό είναι η αλήθεια είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κάποιος και γι’αυτό κάποιοι που βλέπουν αυτό το ιστολόγιο αλλά και όλα τα άλλα δεν καταλαβαίνουν και νομίζουν πως ζούμε παρατεταμένη εφηβεία που υπερασπίζεται ένα ποπ είδωλο. Δεν είναι όμως έτσι, δεν είμαστε αφελείς θαυμαστές ποπ ειδώλων. Και γι’αυτό ο στόχος είναι δύσκολος για το MJacksonTruth. Ο κόσμος πρέπει να μάθει την αλήθεα για τον Μάικλ Τζάκσον και για να αποκατασταθεί η δική του αλήθεια και να αποκατασταθεί η αδικία αλλά και γιατί ο Μάικλ Τζάκσον είναι πάνω απ’όλα ιδεολογία, αυτή η ιδεολογία που γίνεται πράξη και λείπει από αυτή την κοινωνία.

Ελάτε και στο Facebook https://www.facebook.com/MichaelJacksonTruth

This entry was posted in τα εν οίκω and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο 4 χρόνια MJacksonTruth

  1. Ο/Η Ilia λέει:

    Συνέχισε!!!!

Σχολιάστε

