Ο βρώμικος πόλεμος των μμε στον Μάικλ Τζάκσον

Michael-Jackson-Stop-Filthy-Press

Στηρίξτε  με το like σας  το  MJacksonTruth στο Facebook:
https://www.facebook.com/MichaelJacksonTruth/

 Αντί εισαγωγής

Στο παρακάτω άρθρο θα δείτε

  • δημοσιογράφο να ομολογεί ότι υπήρχε συνομωσία συκοφάντησης του Μάικλ Τζάκσον από τα μμε
  • το δημοσιογράφο που έγινε αιτία ο Μάικλ Τζάκσον να πάει σε δίκη, με πανηγυρική αθώωση βέβαια, να ομολογεί δημόσια ότι έκανε λάθος
  • τη μη αξιοπιστία των μμε και ορισμένων δημοσιογράφων, καθώς όλα έγιναν βάσει σχεδίου

Ο πιο επιτυχημένος καλλιτέχνης όλων των εποχών αλλά κι ο πιο «χτυπημένος»

Ο Μάικλ Τζάκσον μπορεί να είναι κι επίσημα ο πιο επιτυχημένος καλλιτέχνης όλων των εποχών, ιδιότητα που στην ουσία  απέκτησε από τις αρχές της δεκαετίας του 80, μα όλη του η διαδρομή, όπως έχει ξαναγραφτεί στο MJacksonTruth και σήμερα θα προσπαθήσω να επανεξετάσω σύντομα από μια άλλη σκοπιά, συνοδεύτηκε από πόλεμο. Αυτό που κάποιοι ξέρουν ως ελάττωμα/παραξενιά/εγκληματική πράξη του Τζάκσον δεν είναι παρά συκοφαντία. Λάσπη, ψέματα, πόλεμος.

Και προσέξτε. Στην κεντρική σελίδα στη στήλη Για τα ψέματα λέω μεταξύ άλλων: Αυτός που πιστεύει στα ψέματα θα πρέπει να λάβει υπόψη του

  •  Ποιος τα λέει
  • Αν στέκουν όσα ακούει/διαβάζει
  • Τι απτές αποδείξεις επικαλείται η πηγή των κατηγοριών.

Όπως έχει αποκαλυφθεί-ομολογηθεί, ξεκινώντας από την Αμερική, δημιουργήθηκε μια ολόκληρη δημοσιογραφική τάση που μεθοδευμένα διέδιδε συκοφαντικές ανακρίβειες για τον Μάικλ Τζάκσον με μόνο στόχο να πλήξουν την καριέρα του. Πίσω από τους δημοσιογράφους κρύβονταν οι ισχυροί καθοδηγητές εντολείς που δεν τους συνέφερε ο Τζάκσον με τον καλό του χαρακτήρα να είναι στη νούμερο 1 θέση. Ήθελαν και θέλουν χειραγωγημένους καλλιτέχνες. Κάποιοι από τους δημοσιογράφους άλλαξαν στάση, όταν διαπίστωσαν πως πράγματι όσα τους είπαν να διαδίδουν ήταν ψέματα.

Κάποιοι συνέχισαν να έχουν τη χλευαστική στάση. Το ότι κάποιοι συνέχισαν οφείλεται στους εξής λόγους:

  1. η κακιά είδηση πουλάει,
  2. οι ίδιοι είναι κακεντρεχείς
  3. οι ίδιοι είναι ημιμαθείς και εμμονικοί.

Στην Ελλάδα κάποιοι συνεχίζουν την ίδια τακτική και θα τους χαρακτηρίσω εμμονικούς και ημιμαθείς. Θα τους χαρακτηρίσω και κακεντρεχείς τελικά όχι μόνο γιατί λένε ψέματα στον κόσμο και συκοφαντούν έναν αθώο άκακο άνθρωπο αλλά και γιατί με τη στάση τους και την επιφανειακή κι αβάσιμη επιχειρηματολογία τους έμμεσα εθίζουν το κοινό σε μια νοητική στασιμότητα. Το λέω αυτό γι’αυτό που θα πω παρακάτω. Γιατί αυτό που θα πω πραγματικά στον 21ο αιώνα δε θα έπρεπε καν να αναφέρεται. Το ποιο; Μα το ότι στην τέχνη υπάρχει επιρροή κι όχι, για παράδειγμα, κλέψιμο, όπως λένε κάποιοι απ’αυτούς τους κακεντρεχείς. Πραγματικά θα αισθανόμουν γελοία να κάνω λόγο γι’ αυτή την τόσο απλή αλήθεια μα τελικά θα το κάνω χωρίς τέτοιο συναίσθημα γιατί δυστυχώς είναι πραγματικότητα: κάποιοι, προκειμένου να πλήξουν τον Μάικλ Τζάκσον, απευθύνονται στον κόσμο περνώντας του λάθος ιδέες περί κλεψίματος και επιρροής μόνο και μόνο για να μπορούν οι ίδιοι να ισχυριστούν ότι ο Τζάκσον έκλεψε κι έτσι να μειώσουν την καλλιτεχνική του αξία. Ή τον αντιμετωπίζουν σα χαζό ή βασίζονται στο νεαρό της ηλικίας τους και την πιθανή άγνοιά της γύρω από την τέχνη. Θα γίνω πιο σαφής με το παρακάτω.

Πριν 32 χρόνια ο Μάικλ Τζάκσον καθήλωσε το κοινό σε μια μοναδική εμφάνιση και πρώτη τηλεοπτική και όχι μόνο ερμηνευτική και χορευτική εκτέλεση του Billie Jean και καθιερώθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο ως ο πιο επιτυχημένος καλλιτέχνης όλων των εποχών (σημ. θα ακολουθήσει σε λίγο αφιέρωμα σ’αυτό.) Κάποιος εμμονικός όμως δημοσιογράφος, αν αναφερθεί σ’αυτή την εμφάνιση, προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή του κοινού από το σημαντικό αυτό γεγονός που ανάφερα και έμμεσα καλεί τον αναγνώστη του να εστιάσει σε μια ασήμαντη λεπτομέρεια την οποία ο ίδιος ανάγει σε σημαντική: λέει λοιπόν ότι ο Μάικλ Τζάκσον «έκλεψε» το Moonwalk από άλλον εκπληκτικό χορευτή.

Να ενημερώσουμε λοιπόν και τον κύριο δημοσιογράφο και όσους  αγνοούν κάποιες βασικές αρχές της τέχνης και διαβάσουν το κείμενο του εν λόγω κυρίου ότι: στην τέχνη υπάρχει η λεγόμενη επιρροή και στη συνέχεια εξέλιξη. Συνηθίζεται αυτό. Κλεψιά (ακόμη κι εντός εισαγωγικών) λέγεται το να παρουσιάσεις ως δικό σου κάτι που δε σου ανήκει. Η ενσωμάτωση προϋπάρχοντος στοιχείου σε ένα καινούριο σύνολο λέγεται επιρροή-εξέλιξη.

Ο Μάικλ Τζάκσον λοιπόν εκείνη τη βραδιά παρουσίασε ένα δικής του έμπνευσης χορευτικό, μια χορογραφία, που περιείχε και μια κίνηση που ήδη υπήρχε, το Moonwalk. Σ’αυτό δεν υπάρχει κάτι μεμπτό. Η ενσωμάτωση μιας χορευτικής φιγούρας μερικών δευτερολέπτων σε μια 5λεπτη δική του χορογραφία συνιστά μια ξεχωριστή σύν-θεση και η εισαγωγή αυτών των δευτερολέπτων στη συνολική χορογραφία ΤΟΥ δεν είναι παρά εξέλιξη κι αυτή είναι η πρωτοτυπία. Δεν μπορεί να τους στερήσουμε του ανθρώπου την αναγνώριση της πρωτοτυπίας για μερικά δευτερόλεπτα μιας φιγούρας. Ο Μάικλ Τζάκσον δε ζούσε αποκομμένος από τον κόσμο, κοιτούσε το έργο των άλλων, έχει δηλώσει ποιοι τον επηρέασαν και μάλιστα μας προέτρεψε να σπουδάζουμε τους σπουδαίους. Γιατί χωρίς μελέτη και γνώση δεν μπορεί να υπάρχει εξέλιξη.

Το ότι ο εν λόγω δημοσιογράφος 1. παρακάμπτει την έννοια της επιρροής και προσπαθεί τάχα να την παρουσιάσει ως κλέψιμο και 2. απομακρύνει μ’αυτή την αχρείαστη κι αβάσιμη έμφαση το ότι ο Τζάκσον μ’αυτή την εμφάνιση ανακηρύχθηκε με την αξία του σε μια βραδιά ως ο πιο επιτυχημένος καλλιτέχνης όλων των εποχών σε νεαρή κιόλας ηλικία δείχνει τα εξής:

  1. ο δημοσιογράφος αυτός παραπλανεί το κοινό
  2. συκοφαντεί έναν καλλιτέχνη.

Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω, τότε ο άνθρωπος είναι ημιμαθής, γιατί η εμφάνιση του Μάικλ Τζάκσον εκείνη τη βραδιά κέρδισε το κοινό που κυριολεκτικά σηκώθηκε ενθουσιασμένο από τα καθίσματα όχι για το moonwalk που, ξαναλέω, κράτησε μερικά δευτερόλεπτα, αλλά για το συνολικό αποτέλεσμα σύνθεσης / ερμηνείας/ χορογραφίας/ σκηνικής παρουσίας, όλα δικής του έμπνευσης αποκλειστικά.

Οπότε θα ρωτήσω το κοινό και κυρίως τα νέα παιδιά γύρω στα 20 που ίσως είναι λιγότερο υποψιασμένα: Εμπιστεύεστε για την ενημέρωσή σας έναν άνθρωπο που είναι είτε κακεντρεχής είτε ημιμαθής; Σκεφτείτε το.

Και να πω και το άλλο: αν υπάρχει κάτι σ’αυτή την κοινωνία που αξίζει το σεβασμό μας, ακόμη κι αν δεν είναι του γούστου μας, αυτό είναι οι καλλιτέχνες. Ο καλλιεργημένος, ο αξιόλογος άνθρωπος ποτέ δεν κακολογεί καλλιτέχνη.

Να ενημερώσουμε επίσης ότι στον Μάικλ Τζάκσον έχουν υποκλιθεί δύο από τους πιο σπουδαίους χορευτές του 20ού αιώνα, ο Τζιν Κέλλυ κι ο Φρεντ Αστέρ και μάλιστα εκείνοι ήρθαν σε επαφή μαζί του.

Επειδή μου αρέσει να είμαι ειλικρινής και τίμια, θα αναφερθώ και σε πιθανό ερώτημα του αναγνώστη: «εντάξει, να μην πιστέψουμε τέτοιους δημοσιογράφους, εσένα όμως γιατί να σε πιστέψουμε; Τα προσωπικά ιστολόγια ερασιτεχνών ιδιωτών γιατί να τα εμπιστευτούμε;». Και θα απαντήσω: 1. αν μη τι άλλο και στο MJacksonTruth αλλά και στα άλλα ιστολόγια θαυμαστών γράφουμε αφιλοκερδώς. Λέτε να σπαταλάμε τόσο χρόνο και κόπο για να λέμε ψέματα; Και 2. αν προσέξετε, πάντα παραθέτουμε πηγές. Σκεφτείτε και το απλό πρόσφατο παράδειγμα. Πριν κάτι μήνες κυκλοφόρησε ψευδές δημοσίευμα ότι το FBI επικαλέστηκε στοιχεία ενοχής του Μάικλ Τζάκσον. Έλα όμως που το ίδιο το FBI το διάψευσε και αυτό το δημοσίευσε και το CNN! Στο αρχικό ψευδές άρθρο των επίσημων μμε ούτε πηγές δόθηκαν ούτε τίποτα’ μάλιστα σε μια από τις επαγγελματικές ιστοσελίδες δημοσιογράφων δινόταν και παραπομπή που δεν οδηγούσε πουθενά! Αντίθετα στο άρθρο διάψευσης που παρουσίασε το  MJacksonTruth υπήρχαν πηγές που αποδείκνυαν ότι το FBI ποτέ δεν επικαλέστηκε ότι έχει στοιχεία ενοχής του Μάικλ Τζάκσον και σας έδωσε και τη σχετική παραπομπή με το επίσημο ΥΠΑΡΚΤΟ άρθρο του  CNN! (δείτε σχετικά Το FBI αρνείται ότι έχει αρχεία που ενοχοποιούν τον Μάικλ Τζάκσον)

Με αφορμή το άρθρο που ανάφερα, προκειμένου να σας υποψιάσω/πείσω για τη μη αξιοπιστία/κακεντρέχεια των επίσημων μμε, θα σας ρωτήσω το εξής: το άρθρο που έλεγε ότι το FBI έχει στοιχεία που ενοχοποιούν τον Μάικλ Τζάκσον το είδατε, σωστά; Τη διάψευση την είδατε; Δε θα έπρεπε να γίνει ντόρος; Μα δε θέλουν να γίνει θετικός ντόρος γύρω από τον Μάικλ Τζάκσον, αυτή είναι η αλήθεια. Τόσο απλά.

Και θα πω και το εξής, Αυτοί οι δημοσιογράφοι αγνοούν είτε σκόπιμα είτε ασύνειδα ότι, για παράδειγμα, ο δημοσιογράφος, η καχυποψία κι οι κινήσεις του οποίου οδήγησαν τον Μάικλ Τζάκσον στις γνωστές κατηγορίες για παιδεραστία και τελικά σε πολύμηνη ΑΘΩΩΤΙΚΗ δικαστική περιπέτεια, ομολόγησε ότι έκανε λάθος. Δεν το λέω εγώ. Το λέει ο ίδιος. Ιδού για του λόγου το αληθές:

Σας έδειξαν ποτέ οι δημοσιογράφοι που τον αποκαλούν παιδεραστή αυτό το βίντεο; Όχι. Ο δημοσιογράφος όμως που πρώτος έγειρε υποψίες για τη συγκεκριμένη κατηγορία παραδέχεται ότι είχε άδικο. Γιατί δε μας το είπαν; Μα γιατί δε θέλουν. Ρωτώ λοιπόν: γιατί; τόσο δύσκολο είναι να το πουν; Προφανώς είναι θέμα βούλησης κι αυτή τη βούληση την ονομάζω ή ημιμάθεια (γιατί ο ημιμαθής αρνείται να προχωρήσει σε καινούρια γνώση) ή κακεντρέχεια. Κι είναι οι ίδιοι που και συντηρούν μια κατηγορία που αρνήθηκε ολόκληρο δικαστήριο και στη συνέχεια κάνουν αυτό που είπα πιο πάνω, προσπαθούν να μειώσουν την καλλιτεχνική αξία του Τζάκσον κατηγορώντας τον για κλέψιμο και μάλιστα σε μια από τις πιο επιτυχημένες του εμφανίσεις που τον καθιέρωσε παγκοσμίως.

Ο Μάικλ Τζάκσον έχει μιλήσει πολλές φορές δημοσίως για το ρόλο των μμε και το MJacksonTruth έχει παρουσιάσει κάποια αποσπάσματα (σημ. ενδεικτικά δείτε βίντεο Ο Michael Jackson μιλάει για τα ΜΜΕ το 1997) .

Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε να μιλά ακόμη μια φορά για τα ψέματα των μμε δίνοντας έμφαση σε ρατσιστικά κίνητρα, στη διάρκεια μιας ομιλίας του στο Χάρλεμ της Νέας Υόρκης το 2002:

(δείτε το ίδιο βίντεο με περισσότερα στοιχεία στα αγγλικά εδώ https://www.youtube.com/watch?v=WEERdZ9F–c  καθώς κι εδώ https://www.youtube.com/watch?v=fNDbGh9JTd4)

Γι’αυτό λέω και ξαναλέω και γράφω κι αυτό το «άρθρο»: όταν θα δείτε ένα δημοσιογράφο είτε να κατηγορεί τον Μάικλ Τζάκσον για προσωπικά θέματα είτε να μειώνει με τα λόγια του το καλλιτεχνικό του έργο, όχι απλά μην τον πιστεύετε αλλά μην τον εμπιστεύεστε καν.

Αναλογιστείτε :

  • αν δίνει πηγές και βέβαια αξιόπιστες,
  • αν έχει γράψει ξανά κάτι αρνητικό για τον Μάικλ Τζάκσον, οπότε θα καταλάβετε πως αυτός ο άνθρωπος ακολουθεί «γραμμή» (είναι πολύ απλό, ένα γκουγκλάρισμα με το όνομα και των δύο θα σας οδηγήσει και σε άλλα αρνητικά άρθρα). Αν είναι αντικειμενικός, θα έχει και θετικά άρθρα. Αν βρείτε μόνο αρνητικά, τότε είναι προκατειλημμένος και εμμονικός,
  • αν με το κείμενό του προσφέρει κάτι χρήσιμο. Δηλαδή να το πω απλά: πόσο πχ χρήσιμο μπορεί να είναι ένα κείμενο που αγνοεί ότι τη βραδιά που ο Μάικλ Τζάκσον χόρεψε πρώτη φορά το moonwalk ήταν η βραδιά που καθιερώθηκε παγκοσμίως και σας καλεί να εστιάσετε στο ότι το moonwalk (που, ξαναλέω, ήταν μερικά δευτερόλεπτα σε μια 5λεπτη εμφάνιση που καθήλωσε τους πάντες) προϋπήρχε ως κίνηση;
  • αν με το κείμενό του πληγώνει/είναι ευγενικός. Πόσο καλός και πόσο ευγενικός μπορεί να είναι κάποιος που αγνοεί την υπόλοιπη, εξ ολοκλήρου δική του, χορογραφία, την απήχησή του, τη μαγεία που είδαν τόσα εκατομμύρια κόσμος;

Αν θέλετε να αναδημοσιεύσετε το κείμενο αυτό, παρακαλώ να βάλετε ενεργές λινκ που να οδηγεί στο MJacksonTruth, δηλαδή https://mjacksontruth.wordpress.com/ .

Ελάτε και στο Facebook: https://www.facebook.com/MichaelJacksonTruth.

Διαβάστε επίσης:

Πηγές:

http://thedreamcontinues-emj777.blogspot.gr/2011/12/michael-jackson-black-or-white.html

https://www.youtube.com/watch?v=huh6r4WoIW0

https://www.youtube.com/watch?v=SHi1-5_jZ4c

This entry was posted in ΜΜΕ and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Ο βρώμικος πόλεμος των μμε στον Μάικλ Τζάκσον

  1. Ο/Η michaeljackon14 λέει:

    Καλά τους έκανε ρεζιλι έστω και λιγο φτάνει για να τους ρεζιλέψει🙂

  2. Ο/Η michaeljackon14 λέει:

    Σιγουρα παρα πολλα λεφτα κυκλοφορισαν απο καποιους που κατηγορησαν τον Μαικλ Τζακσον.

  3. Παράθεμα: Σα σήμερα ο Μάικλ Τζάκσον αθωώθηκε | The truth about Michael Jackson

  4. Παράθεμα: Τι πρέπει να γνωρίζει όποιος θέλει να μάθει ποιος είναι ο Μάικλ Τζάκσον; | The truth about Michael Jackson

  5. Παράθεμα: Ο Μάικλ Τζάκσον στην ελληνική τηλεόραση… όταν κακοποιείται… γιατί, κυρία Πάνια; | The truth about Michael Jackson

  6. Παράθεμα: Αρκετά! Ο Μάικλ Τζάκσον στην ελληνική τηλεόραση… όταν κακοποιείται… Γιατί, κυρία Πάνια; | The truth about Michael Jackson

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s