5 χρόνια MJacksonTruth

MJacksonTruth Η αλήθεια για τον Μάικλ Τζάκσον ελληνικό ιστολόγιο

Ελάτε και στο Facebook

2 Ιουνίου και το MJacksonTruth κλείνει 5 χρόνια. Ώρα για απολογισμό που φέτος θα ήθελα να κλείσω με μια επιθυμία (αν βαριέστε να διαβάζετε, πηγαίνετε κατευθείαν στην τελευταία ενότητα «Πετύχαμε το στόχο μας;») αλλά να κάνω ταυτόχρονα κι ένα γενικό απολογισμό γι’αυτά τα 5 χρόνια, μιας κι είναι στρόγγυλη επέτειος. Το κείμενο ετοιμάστηκε πριν 2 μέρες και στηρίζεται σε στατιστικά που εμφανίζονταν μέχρι και την 31 Μαΐου 2015. Πάμε!

Τι έμαθα αυτά τα 5 χρόνια και τι νέο συνάντησε το MJacksonTruth

Καταρχήν να διευκρινίσω πως ο λόγος που ξεκίνησα να γράφω μόλις το 2010 κι όχι νωρίτερα είναι ότι δε γνώριζα τη δύναμη που έχουμε με τα ιστολόγια και γενικά με το διαδίκτυο. Μπορώ να πω ότι ήμουν και άσχετη με το διαδίκτυο το οποίο ως τότε χρησιμοποιούσα μόνο για τις σπουδές κι αργότερα για τη δουλειά μου. Να σκεφτείτε πως δεν ήξερα καν ότι μπορούσα να κάνω ιστολόγιο κι έτσι αρχικά είχα απευθυνθεί σε κάποιο διάσημο Έλληνα, προτείνοντάς του αυτός να βάλει το όνομά του  κι εγώ να βάζω, αφιλοκερδώς εννοείται, όλη τη δουλειά. Δε μου απάντησε καν, ο καιρός πέρασε, άρχισα να μαθαίνω καλύτερα το διαδίκτυο και τότε σκέφτηκα πως, όπως τόσοι μπλόγκερ, έτσι κι εγώ θα μπορούσα να ξεκινήσω το  MJacksonTruth. Και το ξεκίνησα σε ένα υπαίθριο πάρκο της Μυτιλήνης, με δωρεάν wi fi (δεν είμαι σίγουρη αν είπα αυτή τη λεπτομέρεια ξανά). Βασικά στη Μυτιλήνη βρισκόμουν για δουλειά, στο άθλιο σπίτι όπου έμενα δεν είχα σύνδεση, γενικώς ήμουν άβολα στο σπίτι που, όταν έβρεχε, έσταζε κιόλας από την υγρασία, τα οικονομικά εννοείται στενά, η πίεση πολλή κι έτσι τώρα μου φαίνεται πολύ γλυκό το ότι το  MJacksonTruth ξεκίνησε σε ένα πάρκο. Φανταστείτε «σκασίλα». Τότε δεν ήξερα πώς θα εξελισσόταν το  MJacksonTruth, πόσο καιρό θα έπρεπε να γράφω ούτε τι θα συναντούσα. Νομίζω το έμαθα τώρα.

Τι έμαθα; Εν ολίγοις ότι 5 χρόνια δεν είναι τίποτα. Το  MJacksonTruth ίσα ίσα που μπήκε σε πολύ υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης  (καλό, δε λέω, αλλά δεν είναι αρκετό) και πραγματικά έχω δρόμο μπροστά μου. Και πρέπει να γράφω τακτικά και να εμπλουτίσω κι άλλο τη θεματολογία. Έμαθα κι άλλα που αφορούν την κοινωνία μας, όπως το γιατί στον 21ο αιώνα οι άνθρωποι μπορεί να είναι τόσο αδαείς και να πιστεύουν ότι κάποιου μπορεί να του πέφτει η μύτη ή ότι μπορεί να θέλει ν’αλλάξει το χρώμα του αλλά…άλλο θέμα μεγάλο κι αυτό.

Μεγαλώνει πάντως και έχει εξέλιξη που ήρθε σταδιακά. Κι έτσι σ’αυτά τα 5 χρόνια απέκτησε το δικό του κανάλι στο youtube το 2011, ενώ το 2012 απέκτησε και τη δική του σελίδα στο Facebook.

Και… τι συνάντησε σ’αυτά τα 5 χρόνια το  MJacksonTruth;

Συνάντησε τα λεγόμενα troll και τη ζήλεια/εκμετάλλευση. Αυτό οφείλεται στο ότι το  MJacksonTruth απέκτησε «δύναμη» και φαίνεται να έχει απήχηση. Κάποιοι την απήχησή του την αντιλήφθηκαν με τα περίφημα like που έχει η σελίδα στο Facebook. Βασικά, επειδή δεν ασχολιόμουν, ο αριθμός των like μέχρι πρόσφατα ήταν πολύ μικρός και ξαφνικά μια μέρα συνέβη κάτι μαγικό κι άρχισαν να έρχονται απανωτά και σε 2 μέρες από 800 like έφτασε να έχει περίπου 1200-1300, χωρίς μάλιστα να έχω κάνει κάτι για να το προκαλέσω, δηλαδή χωρίς διαφήμιση. Σε 2 μέρες η σελίδα απέκτησε σχεδόν όσα like είχε φτάσει σε περίπου 1 χρόνο. Αυτό δεν το πρόσεξα μόνο εγώ αλλά το πρόσεξαν κι άλλοι οι οποίοι ξαφνικά της έδωσαν σημασία και…θα εξηγήσω παρακάτω…

Για τα troll έχω μιλήσει ήδη με 2 αναρτήσεις (δείτε στα «Εν οίκω») και πρέπει να πω ότι συνέχισαν να εμφανίζονται. Στόχος τους να κάνουν πικρόχολο σχόλιο, ακολουθώντας την ίδια τακτική: 1. πριν κάνουν το πικρόχολο σχόλιο, προσπάθησαν να με κολακέψουν για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μου, 2. εμφανίστηκαν να σχολιάζουν με διαφορετικό όνομα. Έλα όμως που στο εμαιλ αλλά και στον πίνακα ελέγχου του MJacksonTruth φαίνονται και οι ip… Και τι να πω τώρα που διαπιστώνω πως δε μας έφταναν τα μμε με τα ψέματά τους αλλά έχουμε και τους αργόσχολους να λειτουργούν ως φερέφωνά τους; Τίποτα δε λέω, κλείδωσα τα σχόλια και τέλος. Εύχομαι να βλέπει κάποιο troll τώρα το κείμενο αυτό να πάρει την απάντηση που δεν έδωσα, όταν είδα πικρόχολα σχόλια. Παραπάνω ενέργεια δεν μπορώ να δώσω ούτε να ξεφύγω από το στόχο γίνεται.

Σαν άνθρωπος είμαι αυθόρμητη και γενικά, αν κάποιος με αδικήσει, τα χώνω κανονικά αλλά στο MJacksonTruth δεν είναι η γραμμή αυτή γιατί απλούστατα το MJacksonTruth δεν είναι για’μένα. Ωστόσο, επειδή έχω ρίξει πολύ κόπο εδώ μέσα και μάλιστα τίμιο κόπο κι επειδή έκανα πολλή υπομονή, αποφάσισα να απαντήσω κάποιες φορές (πχ δείτε εδώ) γιατί δεν ανέχομαι ούτε να με κοροϊδεύουν ούτε κυρίως την αγένεια. Γιατί αγενής είναι κάποιος που έρχεται σε ένα άρθρο που μιλά για φιλανθρωπία και προσπαθεί να αλλάξει το θέμα ρίχνοντας λάσπη, όπως στο παράδειγμα που έδωσα. Δηλαδή ο γελοίος, δε φτάνει που δε σέβεται τη μνήμη του Μάικλ Τζάκσον, δε φτάνει που δε σέβεται τον κόπο τον δικό μου, δε φτάνει που ό,τι έχει στον εγκέφαλό του είναι ψέματα των μμε, επιπλέον θέλει να αποπροσανατολίσει τον κόσμο μέσα από το δικό μου ιστολόγιο. Ενώ ένας σωστός άνθρωπος πολύ απλά δε θα ασχολούνταν με κάτι που δεν τον ενδιαφέρει. Το να έρθει στο MJacksonTruth και να ρίξει λάσπη ισοδυναμεί με κακία. Οπότε πολύ απλά τις φορές που μίλησα πήρε την απάντηση που του άξιζε. Και το διευκρινίζω γιατί οι τακτικοί αναγνώστες ίσως απορήσουν/προβληματιστούν βλέποντάς με να μιλώ σε θυμωμένο/αυστηρό τρόπο. Να ξέρετε λοιπόν πως έκανα πολλή υπομονή και ανέχτηκα προσβλητική συμπεριφορά, πριν εκφραστώ έτσι.

Όσον αφορά το άλλο δυσάρεστο φαινόμενο, τον ανταγωνισμό, που συνάντησε το  MJacksonTruth, αυτό ξεκίνησε νωρίτερα, ήδη το 2011, αλλά δεν το είχα αναγνωρίσει κι όταν πια το κατάλαβα απλά δεν ήθελα να δώσω σημασία. Τότε νόμιζα πως είχε να κάνει μόνο με το πρόσωπο αλλά δυστυχώς το φαινόμενο είναι γενικό.

Το 2011 λοιπόν με προσέγγισε, επίσης κολακεύοντάς με, μια θαυμάστρια του Μάικλ Τζάκσον που έχει μανία να φτιάχνει βίντεο. Αυτή έψαχνε «θαυμαστές» να της ανεβάζουν τα views και τις θετικές ψήφους στο youtube. Με πίεζε να δω βίντεό της, κάτι που αρνιόμουν αφενός γιατί ειδικά τότε δεν είχα χρόνο κι αφετέρου γιατί, και να είχα, ήθελα να συνεχίσω να δημιουργώ (τότε είχα μόλις μάθει να φτιάχνω βίντεο και ξεκίνησα την οπτικοποίηση των ποιημάτων) χωρίς να επηρεάζομαι. Αλλά δε με ενδιαφέρει κιόλας να βλέπω δημιουργίες θαυμαστών. Έχω τα cd μου, ακούω μουσική, είναι άλλα τα ενδιαφέροντά μου. Επιπλέον στο youtube πήγα ως δημιουργός, όχι να κάνω φιλίες ή να χαζεύω βίντεο θαυμαστών. Και το youtube για’μένα ήταν και είναι κάτι δευτερεύον/παράπλευρο που χρησιμεύει στο να ανεβάζω βίντεο που θα εμπλουτίζουν τα άρθρα του MJacksonTruth. Μάλιστα της το εξήγησα αυτό και πχ κάποιες φορές, που με πίεσε πάλι να δω βίντεό της, της είπα με νόημα να δει άρθρα μου. Όχι ότι θα ασχολιόμουν με τα βίντεό της, αν αυτή ασχολιόταν με τα άρθρα μου, αλλά ήθελα να δείξω πως είχα άλλα να ασχοληθώ. Περιέργως το αγνοούσε, ποτέ δεν την είδα στο MJacksonTruth να σχολιάζει, παρά μόνο μου έλεγε θετικά σχόλια σε ιδιωτικές συζητήσεις. Το ότι με έβλεπε ανταγωνιστικά το κατάλαβα από διάφορα, όπως το ότι, όταν κάποια στιγμή εξαφανίστηκε και της έστειλα μήνυμα ρωτώντας τη τι κάνει δε μου απάντησε καν, ενώ αργότερα έφτιαξε τελικά κι εκείνη ιστολόγιο και μάλιστα αναδημοσίευσε και κείμενό μου. Όλο κι όλο 2 κείμενα, που λέει ο λόγος, είχε και το ένα ήταν δικό μου…:/ Για να μη νομίσετε ότι είμαι κανένα ψώνιο, σας λέω πως τα δικά της βίντεο ήταν καλύτερα από τα δικά μου. Το ότι με είδε ανταγωνιστικά έχει να κάνει με το χαρακτήρα της, όχι με το ότι ήμασταν ισάξιες στο θέμα των βίντεο.

Ωστόσο υπήρξε και τρίτη πηγή αρνητικής ενέργειας κι αυτή προήλθε από υποτίθεται «φίλο» και θαυμαστή του Μάικλ Τζάκσον.  Έχει κι εκείνος σελίδα και μάλλον «θορυβήθηκε», όταν είδε πως η σελίδα του MJacksonTruth ανέβαινε και μάλιστα πέρασε τη δική του σε likes. Που τη δική του, όπως και άλλων, την είχα διαφημίσει επανειλημμένα και θεωρούσα δεδομένο ότι θα το ανταπόδιδε σαν ευχαριστώ. Μόνη μου δεν ήθελα να το ζητήσω. Περίμενα δηλαδή να πει ένα «ευχαριστούμε τη σελίδα MJacksonTruth, πηγαίνετε να γραφτείτε κι εκεί» (να κάνουν like δηλαδή). Και μολονότι με είχαν τρελάνει στις κοινοποιήσεις, δεν είπα τίποτα και κοινοποιούσα επί μέρες στην κεντρική σελίδα ό,τι μου έβαζαν ως επισκέπτες, παρ’όλο που δεν ήθελα τόσες πολλές για τον απλούστατο λόγο ότι τη σελίδα την έφτιαξα για κείμενα του MJacksonTruth και κινδύνευαν να χαθούν μέσα στα πολλά άσχετα λινκ.  Ο φίλος αποδείχτηκε επίμονος, για να το πω ευγενικά, καθώς κάποια στιγμή με πίεζε κι έτσι του είπα πρώτη φορά ανοιχτά «σε διαφήμισα τόσες φορές, μία δεν το έκανες. Αν θες να κοινοποιήσω τη σελίδα σου, θα κάνεις κι εσύ το ίδιο» κι εκείνος πολύ απλά δεν το έκανε. Χοντρικά τα λέω, λέω τι εννοούσα, δε γράφω ακριβώς τα λόγια μου. Κι ήταν η πρώτη και μοναδική φορά που μίλησα έτσι. Δε μ’αρέσει να ζητάω και κυρίως να πιέζω. Πάντως μιλάμε τώρα για διάλογο κανονικό στον οποίο με πίεζε με τουλάχιστον 4 απανωτά μηνύματα στο στυλ  «βάλε το λινκ της σελίδας μου στη σελίδα σου». Οπότε κι εγώ πρώτη φορά του απάντησα ζητώντας του επί τόπου να κάνει το ίδιο, δηλαδή να κάνει κι αυτός like ως σελίδα (να συμπεριληφθεί δηλαδή η σελίδα του MJacksonTruth στις αγαπημένες της δικής του, όπως επίσης μου ζητούσε). Γιατί, το ξαναλέω, ως τότε μόνο βοηθούσα κι αντί να ευχαριστήσει, συνέχισε να ζητά βοήθεια. Τώρα όσοι δεν έχουν σελίδες ίσως να μην καταλαβαίνουν αλλά θα πω το απλό πως αυτά τα πράματα γίνονται ταυτόχρονα/επί τόπου. Δε βρίσκουμε δικαιολογίες. Κι εγώ βοηθώ πάντα ακόμη και χωρίς να μου το ζητήσουν. Πόσο μάλλον αν μου το ζητήσουν.  Πχ μια ξένη κοπελίτσα με πλησίασε μια μέρα και μου ζήτησε να της διαφημίσω τη σελίδα. Τη διαφήμισα αμέσως και την ίδια στιγμή το έκανε κι εκείνη. Δεν το είδε καμιά μας ανταγωνιστικά.

Η ιστορία με το φίλο έχει κι άλλα, καθώς μου είπε στο άσχετο πως κοινοποίησε άρθρα μου και το είπε με τέτοιο τρόπο ώστε να νιώσω πως έπρεπε να τον βοηθήσω (μου έκανε χάρη…). Μερικά άρθρα μου κοινοποίησε, όχι τη σελίδα. Το τονίζω, απέφυγε να κοινοποιήσει ειδικά τη σελίδα στο Facebook. Κοινοποίησε μόνο άρθρα από το ιστολόγιο. Κι αυτό το έκανε, αφού αντιλήφθηκε πως είχα παράπονο. Ως τότε, μόνο έπαιρνε χωρίς να δίνει. Δεν μπορεί να σε έχω διαφημίσει 50 φορές, να μην το έχεις κάνει ούτε μία (και μάλιστα σε μια ομάδα με ελεγχόμενες αναρτήσεις και όπου έβαζαν απανωτά άρθρα από ξένες κ..λοφυλλάδες όσες φορές έβαλα άρθρο να μην εγκρινόταν και να χρειάστηκε να παραπονεθώ…) και μετά να έρχεσαι να μου φέρεσαι σα να σου χρωστώ και χάρη. Να το πω πιο απλά. Ο φίλος (μαζί με έναν άλλο-ίσως να με έβαλε και ο άλλος, πάντως μαζί πάνε αυτοί) με έβαλε σε κάποιες ομάδες για τον Μάικλ Τζάκσον. Ε κι έβαλα 1-2 λινκ με άρθρα από το MJacksonTruth και δεν τα ενέκρινε για δημοσίευση. Γιατί; Οπότε ρώτησα πολύ απλά κι η απάντηση ήταν ότι εκεί βάζουν συγκεκριμένα λινκ. Συγκεκριμένα; Τι συγκεκριμένα; Της κ..λοφυλλάδας; Σε ενδιαφέρει πιο πολύ ένα σκανδαλοθηρικό γεμάτο ψέματα κείμενο από ένα ελληνικό που λέει αλήθειες για τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη; Τι σόι θαυμαστής είσαι; Και να πω και το άλλο. Αν εσύ την ομάδα σου την έκανες για συγκεκριμένα κείμενα, κι εγώ τη σελίδα την έκανα μόνο για άρθρα του MJacksonTruth. Εγώ γιατί κοινοποίησα ό,τι μου έβαζες σε συνεχόμενες μέρες χαλώντας τη ροή; Το κατάλαβε μάλλον και μετά τα ενέκρινε κάποια άρθρα μου και έβαλε και μόνος του κάποια (αρνούμενος όμως να βάλει το λινκ ειδικά για το  Facebook). Αλλά, όταν τα έβαλε, το έκανε για να μπορεί να έχει μούτρα να μου ζητήσει να τον διαφημίσω. Και 10 κείμενά μου να έβαλες, από τη στιγμή που σε έχω διαφημίσει τόσες φορές, ε, μου το ξεπλήρωσες κατά κάποιο τρόπο… όχι να με αντιμετωπίζεις σας να σου χρωστώ χάρη… που, ξαναλέω, τη σελίδα του MJacksonTruth στο Facebook δεν τη διαφήμισε ποτέ…τουλάχιστον όχι μέχρι τότε. Μάλιστα, σε μια από τις συζητήσεις κατά τις οποίες με πίεζε και τον πίεσα με τη σειρά μου, αποκαλύφθηκε πως είχε αφαιρέσει το like του και το έκανε εκείνη τη στιγμή… Δηλαδή μιλάμε για τόσο ανταγωνισμό. Μη φανεί πως η σελίδα του MJacksonTruth έχει πιο πολλά like’ οκ κι άλλος να είναι ο λόγος ( που ποιο λόγο να έχει ένας θαυμαστής του Μάικλ Τζάκσον να αφαιρέσει το like του…), όποιος κι αν είναι τότε και πάλι δε δικαιούται να ζητά βοήθεια για έναν ακόμη λόγο. Σωστά;  Α και να πω και το άλλο, επειδή μου αρέσει να τα λέω όλα. Όταν ξεκίνησα, ήθελα κάποιον να με προβάλει, κάπως να κάνω το MJacksonTruth γνωστό. Ε και έπρηξα ένα συγκεκριμένο ιστολόγιο. Τον έπρηξα τον άνθρωπο στα εμαιλ. Όμως τον ευχαρίστησα κάθε φορά και τον έβαλα στις αγαπημένες σελίδες χωρίς να μου το ζητήσει.

Που…εντάξει, δε βγάζουμε λεφτά απ’αυτό κι ειδικά εγώ και τα like των σελίδων είναι ένα τίποτα, στην ηλικία μας δεν έχει νόημα ένας τέτοιος ανταγωνισμός. Ούτε 15χρονα δε φέρονται έτσι. Όλο αυτό προσωπικά με πειράζει και με πληγώνει το να με βλέπει κάποιος ανταγωνιστικά και να ζητά βοήθεια χωρίς να δίνει. Νιώθω μάλιστα πως όσα αναφέρω στην προηγούμενο παράγραφο είναι παιδαριώδη αλλά και ότι φαίνεται ότι γκρινιάζω. Τα αναφέρω πάραυτα για 2 λόγους: 1. επειδή ο κόσμος είναι μικρός κι επειδή μπορεί να κατηγορηθώ κιόλας, εκθέτω τη δική μου πλευρά, 2. είναι μέρος της ιστορίας του MJacksonTruth.  Και για έναν λόγο ακόμα. Τα λέω και βγαίνουν από μέσα μου, τα ξεφορτώνομαι. Γιατί, όταν συνέβησαν, με πίεσαν. Έχω που έχω τα δικά μου προβλήματα, αποφάσισα στον ελεύθερο χρόνο μου να δουλεύω στην ουσία, δίνω την ψυχή μου και με βλέπουν ανταγωνιστικά; Πρώτ’απ’όλα ο καθένας από μόνος του έπρεπε να διαφημίσει το MJacksonTruth και χωρίς ανταλλάγματα, εφόσον δηλώνει θαυμαστής του Μάικλ Τζάκσον. Εγώ πώς έκανα άλλους άρθρο χωρίς να μου το ζητήσουν κιόλας; Άρα τι; Μην πω… Τώρα λέω πάλι καλά που αντέδρασα, τα εξωτερικεύω και τα αφήνω να χαθούν στο κενό. Πλέον δεν είναι μέσα μου, είπα το παράπονό μου, φεύγει όλο αυτό από πάνω μου και συνεχίζω. Κι όποιος έχει παρόμοιες προθέσεις, θα κληθεί να διαβάσει αυτό το κείμενο.

Ίσως κάποιος να αναρωτηθεί γιατί ασχολούμαι τόσο. Η αλήθεια είναι πως δεν ασχολούμαι και μιλώ πρώτη φορά δημόσια γι’αυτά για να κάνω κάτι σαν ξεκαθάρισμα. Αρκεί να πω πως όσα πχ περιέγραψα συνέβησαν πριν μήνες και δεν είπα τίποτα. Για το άλλο το περιστατικό του 2011 με τη μανιακή από το youtube δεν έχω μιλήσει σε κανέναν… Το ότι δεν έβρισα συγκεκριμένα άτομα είναι άθλος, πιστέψτε με και πραγματικά το ότι έγραψα όλες αυτές τις λεπτομέρειες εδώ δεν είναι τίποτα. Πιστέψτε με, λόγω της κρίσης έχω πολύ πιο σοβαρά προβλήματα πλέον, όπως όλοι μας. Η δε κατάστασή μου είναι άσχημη για τον επιπλέον λόγο ότι η κρίση στην ουσία μου στέρησε τη μάνα μου (από το άγχος της έχει πάθει ένα είδος άνοιας κι είναι σε τρελό πανικό). Και δεν αντέχω τίποτα. Κι είναι συνειδητή απόφαση να μην ανεχτώ οτιδήποτε αρνητικό, οπότε τώρα έγραψα όλο αυτό το κατεβατό για το ξεκαθάρισμα που είπα. Που δεν είναι αναγκαίο, όποιος είναι άνθρωπος οφείλει μόνος του να σκεφτεί ποια είναι τα όρια του άλλου, αλλά να που αυτό δεν είναι αυτονόητο για κάποιους. Και το σταματώ εδώ ούτε σκοπεύω να απαντήσω, αν τυχόν υπάρξει αντίδραση. Εξάλλου δίνω την απάντηση που δεν έδωσα στην άσχημη συμπεριφορά που δέχτηκα κι αντίλογος ή περαιτέρω διάλογος δε χωράει.

Το MJacksonTruth είχε και τα καλά του

Όμως ευτυχώς έχουμε και καλά νέα, καλές στιγμές. Ως καλές εννοώ τις στιγμές αλληλεγγύης. Αυτό βασικά έγινε στη σελίδα στο Facebook όπου ξαφνικά άρχισε ν’ανεβαίνει η απήχηση και μάλιστα τη σελίδα την επισκέφτηκαν και συνεχίζουν να την επισκέπτονται πολλοί ξένοι. Που προσωπικά δε μ’ενδιέφεραν οι ξένοι γιατί η σελίδα αρχικά φτιάχτηκε μόνο για να διαφημίζω τα άρθρα από το MJacksonTruth. Όταν είδα ότι έγιναν πολλοί οι ξένοι, αισθάνθηκα πως έπρεπε να κάνω κάτι να τους ευχαριστήσω. Κι έτσι άρχισα να βάζω φωτογραφίες. Έλα όμως που οι ξένοι χαρίζουν πχ το like τους και στα άρθρα και κάποιες φορές τα κοινοποιούν κιόλας κι ας μην ξέρουν τι γράφουν! Αυτό το εξέλαβα ως μια κίνηση του τύπου «εκτιμώ το ότι γράφεις για τον Μάικλ». Κάθε φορά που συμβαίνει αυτό αισθάνομαι πως ανήκω σε μια οικογένεια κι αυτό είναι κάτι που μου χάρισε το MJacksonTruth και λέω, ναι, δεν υπάρχουν μόνο τα τρολ και τα μμε, έχει και ανθρώπους που φέρονται αλληλέγγυα. Για να μην πω για την ξένη που έχει μεγάλο ιστολόγιο αντίστοιχο με το MJacksonTruth και  διαφήμισε, χωρίς καν να της το ζητήσω, τη σελίδα στο facebook και στο facebook και στο twitter. Κανένας ανταγωνισμός, ίσα ίσα έκανε κάτι ως γνήσια θαυμάστρια του Μάικλ και ως γνήσιος άνθρωπος. Και λέω «πάλι καλά» και θα την έχω για πάντα στην ψυχή μου.

Και συνεχίζω τον απολογισμό του MJacksonTruth με τα στατιστικά. Επισκεψιμότητα

Τα νέα είναι πολύ καλά. Το MJacksonTruth, αν και μονοθεματικό και χωρίς διαφήμιση, αυξάνει τα κλικ του και  αυξάνει και το κοινό του. Δυστυχώς για το κοινό έχω μετρήσεις μόνο από το 2012 και δε γνωρίζω κιόλας αν οι μετρήσεις ξεκίνησαν από την αρχή του 2012. Το λέω δε αυτό γιατί οι αναγνώστες που εμφανίζονται στα στατιστικά για το 2012 είναι μόλις 254 (αποκλείεται να ήταν τόσο λίγοι) κι έτσι έχω την υποψία πως δεν αφορούν όλο το 2012’ λέω μήπως η εφαρμογή καταμέτρησης ξεκίνησε μέσα στο 2012. Ωστόσο το 2013 έφτασαν τους 6,641 και το 2014 έγιναν 7,378.

Στατιστικά MJacksonTruth για το 2014

Στατιστικά MJacksonTruth για το 2014

Τα νέα είναι ακόμη καλύτερα για το 2015, καθώς σήμερα που συμπληρώνονται μόλις 5 μήνες, οι αναγνώστες είναι ήδη 5191. Μιας και δεν τέλειωσε η μέρα, οι προβολές θα είναι ακόμη περισσότερες και το διευκρινίζω γιατί τώρα που γράφω είναι 31/5/2015 και ώρα 17:10 και το άρθρο πρέπει να το ετοιμάσω τώρα. 

Οι προβολείς επίσης αυξήθηκαν και μάλιστα πολύ. Σκεφτείτε ότι το 2014 οι συνολικές προβολές ήταν 17.153 έναντι 13.839 το 2013. Κι είναι ακόμη περισσότερες το 2015, καθώς, αν και δεν έχει κλείσει ούτε καν 6μηνο, οι προβολές είναι ήδη 12.636! Το MJacksonTruth είχε σε 5 μήνες όσες προβολές είχε πέρυσι σε 8 μήνες!

Στατιστικά MJacksonTruth για το πρώτο 5μηνο του 2015

Στατιστικά MJacksonTruth για το πρώτο 5μηνο του 2015

Για να’μια απόλυτα ειλικρινής, αυτό δεν είναι και αναγκαστικά θετικό, γιατί δεν είχε την αντίστοιχη αύξηση σε επισκέπτες. Το ιδανικό θα ήταν αυτοί να διπλασιάζονταν. Το αν θα διπλασιαστούν θα το ξέρω στο τέλος του χρόνου.  Κι αυτό είναι επιθυμία και στόχος. Ξέρω ότι τα troll έκαναν πολλές επισκέψεις, προφανώς για να δουν αν δημοσιεύτηκε το σχόλιό τους κι έτσι πολλές προβολές είναι στην ουσία «τζούφιες» και γι’αυτό είπα δεν είναι αναγκαστικά θετικό. Ωστόσο έχει κι αυτό την αξία του, γιατί όσο πιο πολλές προβολές έχει ένα ιστολόγιο τόσο πιο ψηλά βρίσκεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Οπότε, να είστε καλά, troll, έχετε και θετικά!

Πάμε στις ποιοτικές μετρήσεις. Ποιοτικές μετρήσεις

Ως τέτοιες εννοώ τις επισκέψεις σε αναρτήσεις που θεωρώ πολύ πολύ σημαντικές. Για να το πω απλά… ξέρω πως, αν  δημοσιεύσω ένα κείμενο με πικάντικο περιεχόμενο, θα προσελκύσω πολύ πολύ περισσότερους αναγνώστες. Όμως δε μ’ενδιαφέρει κάτι τέτοιο γιατί σκοπός του MJacksonTruth είναι ο ακριβώς αντίθετος, να αποσυνδέσω δηλαδή το όνομα του Μάικλ Τζάκσον από θέματα τέτοιου είδους. Γι’αυτό και μπήκα ελάχιστα στον πειρασμό να γράψω λεπτομέρειες όπως η εμφάνισή του ή η σεξουαλικότητά του, όπως πολλοί ρωτάνε και σχεδόν το μετάνιωσα, γιατί αυτή η θεματολογία προσελκύει και επισκέπτες επιπέδου…χμ πώς να το πω…κλάφτα, Χαράλαμπε! Δε λέω, κι οι «κλάφτα, Χαράλαμπε» έχουν την αξία τους γιατί σκοπός είναι να διαδώσουμε την αλήθεια σε όσους πιστεύουν στις μπούρδες αλλά μην το παρακάνουμε!

Μάλιστα γι’αυτό έχω έναν πολύ σοβαρό λόγο: εκτός του ότι βαριέμαι με τέτοια άτομα αλλά και τη θεματολογία, ο Μάικλ Τζάκσον έχει τόσο μα τόσο θησαυρό κρυμμένο που θα ήταν σπατάλη χρόνου το να αφήσω αυτό το θησαυρό (όπως πχ τα ποιήματα ή ένα γράμμα που έγραψε) και να ασχολούμαι με γελοία θέματα απευθυνόμενη τελικά σε ανεγκέφαλους που πιστεύουν σε παραμύθια των μμε. Έτσι όπως το λέω, ανεγκέφαλοι είναι όποιοι πιστεύουν όσα λένε οι φυλλάδες και πείτε με και ψώνιο. Θα αισθανόμουν σα να μιλούσα σε έναν τοίχο αλλά ούτε και θα μου άρεσε. Τι να πω; Παιδιά,  «η μύτη του δεν έπεφτε»; Ε συγγνώμη όποιος έχει αυτή την απορία, ενώ είμαστε στο 2015…ε συγγνώμη δε θέλω καν για αναγνώστη έναν τέτοιο και εξοργίζομαι κιόλας γιατί αυτός ο άνθρωπος έχει και δικαίωμα ψήφου, καθώς και το δικαίωμα να φέρει στον κόσμο και να αναθρέψει παιδιά. Θα θέλω πληρωμή μετά για να κάθομαι να εξηγώ πράματα που τα ξέρουν μέχρι και τα παιδιά του δημοτικού.

Οπότε…πάμε ποιοτικά. Οκ δεν είναι εδώ και η εθνική βιβλιοθήκη αλλά σίγουρα υπάρχει ένας βαθμός σοβαρότητας. Η ποιότητα, όπως την εννοώ, έχει να κάνει με το κατά πόσο τα σοβαρά θέματα προσελκύουν το κοινό. Και το κοινό του MJacksonTruth το 2014 προτίμησε να δώσει την προσοχή του σε κείμενα που ήθελα περισσότερο από τα άλλα και μάλιστα κάποια απ’αυτά ήταν και πρόσφατα (σημ. όσο πιο πρόσφατο είναι ένα κείμενο εκ των πραγμάτων έχει λιγότερες πιθανότητες να διαβαστεί περισσότερο σε σχέση με ένα παλιότερο που γράφτηκε πχ με διαφορά 3 ετών). Και τα κείμενα αυτά είναι τα εξής:

Για του λόγου το αληθές εδώ η εικόνα της αναφοράς

Οι 5 κορυφαίες αναρτήσεις του MJacksonTruth για το 2014

Οι 5 κορυφαίες αναρτήσεις του MJacksonTruth για το 2014

Στα καλά «ποιοτικά» νέα είναι και το ότι η πιο δημοφιλής μέρα ήταν η μέρα που αναρτήθηκε ένα πολύ πολύ σημαντικό κείμενο, το Το FBI αρνείται ότι έχει αρχεία που ενοχοποιούν τον Μάικλ Τζάκσον. Το κείμενο αυτό κατέχει την 8η θέση συνολικά για το 2014 σε αναγνωσιμότητα, μολονότι είναι πολύ πιο πρόσφατο σε σχέση με άλλα. Κι είναι σημαντικό γιατί αποτελεί απάντηση σε κείμενο που είχε κυκλοφορήσει και διέδιδε ανακρίβειες ότι τάχα το FBI είχε ενοχοποιητικά στοιχεία για τον Μάικλ Τζάκσον. Αντιλαμβάνεστε πως εδώ έχουμε να κάνουμε με μια από τις πιο τρανταχτές αποδείξεις για την ανακρίβεια των κειμένων των μμε και μάλιστα σε ένα πολύ σοβαρό θέμα, την εντιμότητα του Μάικλ Τζάκσον.

MJacksonTruth πιο δημοφιλής μέρα και ανάρτηση για το 2014

MJacksonTruth πιο δημοφιλής μέρα και ανάρτηση για το 2014

Πετύχαμε το στόχο μας;

Εδώ λοιπόν θα πω ότι, όσο καλά και να είναι τα νούμερα, δεν αισθάνομαι ότι πέτυχα το στόχο μου. Γιατί; Γιατί δε βλέπω σούσουρο, δε βλέπω συμμετοχή, δε βλέπω μοίρασμα. Δηλαδή να το πω απλά και θα μιλήσω σα να σας είχα τώρα μπροστά μου: δε βρέθηκε ένας άνθρωπος (μη θαυμαστής) που να πει «Τι λες, ρε παιδί μου; Ώστε τέτοιος άνθρωπος ήταν ο Μάικλ Τζάκσον και τον παρουσίαζαν το ακριβώς αντίθετο;». Δε βρέθηκε μια καθηγήτρια αγγλικών να μου πει «Θα πάρω αυτό το βίντεο γιατί οι στίχοι του έχουν πολύ σημαντικά μηνύματα». Δε βρέθηκε ένας γελοίος που να συνειδητοποιεί πόσο «βλάκας» υπήρξε που πίστευε σε γελοία κατασκευάσματα τύπου «του έπεφτε η μύτη»’ μην το γελάτε, όλοι υπήρξαμε τέτοιου είδους βλάκες και κάποια στιγμή το συνειδητοποιήσαμε και μουντζώσαμε τον εαυτό μας. Δεν είναι ντροπή να το παραδεχτούμε. Ε δεν το παραδέχτηκε ούτε ένας, οπότε, μου επιτρέπετε, τον αποκαλώ γελοίο. Έπειτα δε βρέθηκε ούτε ένας μπλόγκερ  (όχι απαραίτητα θαυμαστής του Μάικλ Τζάκσον) να γίνουμε «φίλοι», όπως βλέπω ότι γίνεται σε άλλα ιστολόγια.

Αυτό που θεωρούσα από την αρχή λογικό κι ήταν επιθυμία μου ήταν ο κόσμος να μοιράζεται τα άρθρα του MJacksonTruth. Δε βλέπω να τα μοιράζεται κι αυτό με «στενοχωρεί» για τον εξής λόγο: θα περίμενα κάποιος να εκπλαγεί θετικά βλέποντας πχ ένα άρθρο για τις φιλανθρωπίες του ή για ένα ποίημά του και να θέλει να το μάθουν κι οι άλλοι. Κι έτσι να διαδοθεί η αλήθεια για εκείνον. Και δεν αναφέρομαι στους θαυμαστές. Τους θαυμαστές τους βλέπω, αν και είναι θαυμαστές, μοιράζονται όλα τα γελοία κείμενα με περιεχόμενο που ούτε ένα παιδί δε θα πίστευε και κυριολεκτικά δεν ασχολούμαι μαζί τους. Όχι, δεν είναι όλοι οι θαυμαστές έτσι αλλά, ναι, πολλοί κοινοποιούν μια βλακεία με δικό τους σχόλιο που εκφράζει το θυμό τους και καταλαβαίνω πως ό,τι κάνουν το κάνουν εν βρασμώ. Το γιατί δεν κοινοποιούν ένα άρθρο το MJacksonTruth με ένα ποίημα δεν το καταλαβαίνω, μα υποθέτω πως όσα λέω εδώ οι ίδιοι τα γνωρίζουν κι ίσως το θεωρούν αυτονόητο ή δεν τους κάνει τόσο εντύπωση επειδή τα κείμενα του MJacksonTruth είναι κυρίως ήπια, δεν έχουν τρανταχτό περιεχόμενο. Οπότε περισσότερο με αφορούν οι άλλοι και εκεί, ναι, εκπλήσσομαι που δεν εξοργίζονται που, ενώ ο Μάικλ Τζάκσον είχε τόσο γλυκιά προσωπικότητα, ωστόσο αυτό δεν αναδείχτηκε από τα μμε. Και θα περίμενα (και περιμένω ακόμη) να το δουν τελείως ανθρώπινα και να θέλουν κι οι ίδιοι να διαδοθεί η αλήθεια για την προσωπικότητά του καθαρά από αίσθημα δικαίου. Αυτό, το αίσθημα δικαίου ήταν από την αρχή ο στόχος μου και έτσι ξεκίνησα κι εγώ να γράφω.

Και κάτι τελευταίο. Επειδή τελευταία σε κάθε άρθρο του MJacksonTruth αναφέρω να δίνεται και το λινκ, αυτό το κάνω για τους εξής λόγους: 1. υπήρξαν επαγγελματίες που, σε αντίθεση με το MJacksonTruth, έχουν κερδοσκοπικές σελίδες και κυριολεκτικά αναπαρήγαγαν κείμενά μου χωρίς την παραμικρή αναφορά, 2. την αναφορά στο MJacksonTruth τη χρειάζομαι ώστε να αυξήσω το κοινό του, ελπίζοντας ότι, με αφορμή ένα άρθρο, οι αναγνώστες θα διαβάσουν ακόμη περισσότερα.

Αυτά και μακάρι του χρόνου να έχω να πω μόνο θετικά και κυρίως να έχουν διπλασιαστεί οι αναγνώστες.

Ελάτε και στο Facebook: https://www.facebook.com/MichaelJacksonTruth

Update 10/6/2015: εχθές αργά το βράδυ ανέβασα στο youtube το They don’t care about us.   Δεν το κοινοποίησα πουθενά. 8 ώρες αργότερα διαπίστωσα πως είχε μόλις 3 προβολές και μια αρνητική ψήφο. Κοινώς το έκανε κάποιος που είναι γραμμένος στο κανάλι μου εκεί (του πήγε ειδοποίηση για νέο βίντεο). Αυτό έχει ξανασυμβεί. Κι εγώ ξέρετε πώς νιώθω με όλους αυτούς που με έχουν προσεγγίσει που τελικά το κάνουν για τη δική τους προβολή; Νιώθω πίκρα. Αν κάνεις κάτι καλό, αντί να το δεχτούν, θέλουν ή να ωφεληθούν οι ίδιοι απ’αυτό ή αλλιώς να το χτυπήσουν. Να πεις ότι βγάζουμε λεφτά απ’αυτή την ιστορία θα το καταλάβαινα. Όμως η όποια «επιτυχία» είναι κάτι το ψηφιακό, δε μας θρέφουν τα likes κλπ. Για ποιο λόγο να το κάνει κάποιος αυτό;

mjacksontruth vote down

This entry was posted in τα εν οίκω and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 απαντήσεις στο 5 χρόνια MJacksonTruth

  1. Ο/Η Ilia λέει:

    Μη δίνεις σημασία! Φαίνεται τι δουλειά κάνεις κι όποιος δεν το βλέπει έχει πρόβλημα ο ίδιος!!! Και ξύδι στους ζηλιάρηδες…

  2. Ο/Η Mado λέει:

    Ποιά να είναι άραγε αυτή η fan που σου φέρθηκε έτσι? Εγώ όσες Ελληνίδες έχω γνωρίσει έχω αποκομίσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Μου κάνει εντύπωση γιατί είμαι τόσα χρόνια online για τον Michael και δεν έχω έρθει σε λόγια με καμία και κανέναν.

    • Ο/Η MJacksonTruth λέει:

      Καλώς σε και πάλι, Μαντώ! Δεν έχει σημασία ποιος είναι κι όπως είπα έχουν περάσει 3+ χρόνια και δε μίλησα ποτέ σε κανέναν. Και τώρα, αν είδες, μίλησα με αφορμή την επέτειο του MJacksonTruth. Το αντιμετωπίζω δηλαδή σα μέρος της ιστορίας του και δεν το παίρνω προσωπικά. Κι ας συνεχίζω να βλέπω ακόμη και τώρα τέτοια δείγματα (πχ με μόνο 3 προβολές και χωρίς να το έχω κοινοποιήσει κάπου, ένα νέο βίντεό μου είχε ήδη 1 αρνητική ψήφο). Απ’την άλλη το τι γίνεται με τους φαν, μεγάλη ιστορία… Είσαι τυχερή που δεν είχες αρνητικές εμπειρίες🙂

Σχολιάστε

